Banka Vam nudi dva rešenja:
Ulogujte se na eBank ovde.
Aplikaciju možete koristiti za:
Pogodnosti ovog sistema su:
Dodatne usluge e-banka:
1.Mobilni telefon sa:
2.Internet veza na mobilnom telefonu.
*Za podešavanje telefona za pristup internetu potrebno je da se obratitite korisničkoj podršci svog mobilnog operatera odnosno prodavcu Vašeg mobilnog telefona za postavku bežičnog (wi-fi) povezivanja.
3.Minimum 60 MB slobodne memorije na telefonu
Nekada je vrhunac digitalizacije u bankarstvu bio bankomat, a danas banku praktično nosite u tašni ili džepu. S digitalnim bankarstvom, nema više čekanja u redu, gubljenja vremena i komplikacija. Sve što vam je potrebno je uređaj sa internet konekcijom i aktivan račun u banci. A banka vam je dostupna, umesto od 9h do 17h - 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji, gde god se nalazite.
U RBA banci taj komfor klijenata podignut je na još viši nivo uvođenjem u potpunosti online proizvoda Keš na klik i Dozvoljeni minus na klik zahvaljujući novoj digitalnoj platformi koju smo kreirali prošle godine, a sve sa ciljem da ojačamo korisničko iskustvo.
Sa druge strane i bezbednost korišćenja digitalnih kanala nam je veoma bitna. Dizajnirali smo sisteme tako da obezbede maksimalnu bezbednost podataka i servisa koji se u njima nalaze.
Ono na što vi kao krajnji korisnici treba da obratite pažnju prilikom pristupa vašoj banci i korišćenja usluga internet bankarstva je ovo:
Ako koristitie m banking:
Rukovalac podacima o ličnosti je RBA banka akcionarsko društvo Novi Sad, MB 08277931, PIB 101697525 (U daljem tekstu: Banka).
Kontakt podaci:
RBA banka a.d. Novi Sad
Ul. Braće Ribnikar 4-6
21000 Novi Sad
Telefon: +381(21)4876876
Fax: +381(21)4876976
e-mail: info@rbabanka.rs
RBA banka a.d. Novi sad
Menadžer za zaštitu podataka o ličnosti
Ul. Braće Ribnikara 4-6
21000 Novi Sad
Telefon: +381(21)4876960
e-mail: dpo@rbabanka.rs
Banka prikuplja lične podatke klijenta i to: ime, prezime, JMBG, broj mobilnog telefona i e-mail adresu a sve u cilju zaključenja i izvršenja ugovora između Banke i klijenta.
Banka prikuplja informacije o tipu i verziji operativnog sistema na mobilnom uređaju korisnika i broju mobilnog telefona klijenta u cilju aktivacije M-bank aplikacije.
Korišćenje M-bank aplikacije je moguće bez aktivacije, ukoliko je aplikacija instalirana na mobilnom uređaju korisnika. U ovom slučaju korisnik ima pristup ograničenom skupu funkcionalnosti aplikacije:
U skladu sa gore navedenim svrha obrade podataka je kontakt klijenata i Banke a osnov obrade su prethodne radnje u cilju zaključenja ugovora.
Pravni osnov obrade navedenih podataka je realizacija ugovora, odnosno davanje podataka o ličnosti je neophodan uslov za zaključenje ugovora jer u suprotnom ugovor ne može biti zaključen.
U slučaju da klijent želi da koristi QR čitač, neophodno je da da pristanak na tu obradu, odnosno nedavanje pristanka onemogućva korišćenje QR čitača.
Klijent ima pravo na opoziv pristanka u bilo koje vreme, s tim da opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade na osnovu pristanka pre opoziva.
Razmena podataka sa trećim licima: Banka može dostavljati sve informacije i podatke koje se odnose na Korisnika u slučaju zahteva i to: Narodnoj banci Srbije, Kreditnom birou - Udruženje banaka Srbije i ostalim nadležnim subjektima kojima je po zakonu dužna da dostavi podatke a sve isključivo u svrhu koja je propisana regulativom koja uređuje rad navedenih subjekata. Banka može razmenjivati podatke o korisniku sa Forumom za prevenciju zloupotreba u kreditnim poslovima i sa platnim karticama pri PKS u slučaju sumnje na postojanje krivičnog dela, Osiguravajućim kućama sa kojima je Banka zaključila ugovor, u cilju utvrđivanja ispunjenja obaveza korisnika prema Osiguravajućim kućama kao i da može dostavljati podatke spoljnim revizorima Banke, na njihov zahtev u cilju provere pravilnog rada Banke.
Period čuvanja: Podaci se čuvaju za vreme važenja ugovora, kao i 10 godina nakon isteka roka važenja ugovora u skladu sa Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma.
Pravo na pristup podacima: Od Banke, rukovaoca, možete dobiti potvrdu o tome obrađuju li se Vaši podaci, ako se obrađuju, imate pravo na pristup podacima o ličnosti i informacijama predviđenim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Pravo na ispravak: Možete zatražiti od Banke ispravak svojih podataka o ličnosti koji su netačni, kao i uzimajući u obzir svrhu obrade, njihovu dopunu, ako su podaci nepotpuni, dajući dopunsku izjavu.
Pravo na brisanje: Možete zatražiti od Banke kao rukovaoca brisanje podataka ako je ispunjen jedan od razloga predviđenih Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Ovim Vas obaveštavamo da Banka ne sme izbrisati Vaše podatke ako je njihova obrada neophodna, radi udovoljenja zakonskoj obavezi čuvanja ili iz razloga od javnog interesa za postavljanje, ostvarivanje ili odbranu pravnih zahteva.
Pravo na ograničenje obrade: Možete zatražiti od Banke ograničenje obrade svojih podataka ako je ispunjen neki od uslova shodno Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti,.
Pravo na prenos podataka: Ako se obrada Vaših podataka o ličnosti temelji na saglasnosti ili je potrebna za izvršenje ugovora ili za preduzimanje radnji pre sklapanja ugovora možete: zatražiti pribavljanje podataka o ličnosti koje ste dobili u strukturiranom, uobičajenom obliku i mašinski čitljivom formatu ili preneti svoje podatke drugom rukovaocu. Osim toga, možete zatražiti da se Vaši podaci prenose direktno od Banke drugom rukovaocu pod uslovom da je to tehnički primenjivo za Banku. U tom ćete slučaju Banci dostaviti sve tačne podatke o novom rukovaocu kom nameravate preneti svoje podatke, dajući Banci pisani pristanak.
Pravo na pritužbu i pravo podnošenja pritužbe nadležnom telu za zaštitu podataka: Uprkos Vašem pravu da se obratite upravnom telu ili sudu, ako smatrate da obrada Vaših podataka koju Banka predstavlja kršenje Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i/ili važećih propisa Republike Srbije, možete podneti pritužbu i Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.
Nezavisno od prethodno navedenog, ako smatrate da je obradom podataka koju sprovodi Banka prekršen Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, možete se obratiti službeniku za zaštitu podataka na adresu dpo@rbabanka.rs kako bismo zajednički pokušali rešiti Vašu pritužbu.
Lica na koje se podaci odnose mogu se obratiti licu za zaštitu podataka o ličnosti u vezi sa svim pitanjima koja se odnose na obradu svojih podatka o ličnosti, kao i u vezi sa ostvarivanjem svojih prava propisanih Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Automatizovano pojedinačno donošenje odluka, uključujući profilisanje: Kod M-bank aplikacije nema automatizovanog donošenja odluka.
Oprema koja je neophodna za korišćenje E-bank paketa:
RBA mbanking aplikaciju za Vaš mobilni uređaj možete preuzeti na: