Štednja
Kamatna stopa na štednju, definisana je u skladu sa važećom tarifom i dostupna je na sajtu Banke putem linka https://bit.ly/2YzhHMe , kao i u svim RBA filijalama.
Za obnavljanje ugovora neophodno je da posetite svoju matičnu filijalu.
U slučaju da ste novi klijent i želite da uspostavite poslovnu saradnju sa našom Bankom, depozitni račun možete otvoriti u najbližoj filijali Banke, po Vašem izboru. Radi uštede u vremenu preporučujemo zakazivanje sastanka u filijali podnošenjem zahteva putem sledećeg linka: https://bit.ly/3eDjeqh , gde sa leve strane ekrana imate mogućnost da uspostavite komunikaciju klikom na opciju „Započnite kominkaciju sa Vašim savetnikom”. Nakon unosa podataka, kontaktiraćemo Vas radi potvrde termina sastanka.
Za podizanje devizne štednje je moguće ovlastiti treće lice.
Postoje dva načina davanja ovlašćenja: lično u filijali Banke ili putem ovlašćenja koje je overeno od strane nadležnog organa.
Za ovlašćenje koje je overeno od strane nadležnog organa je potrebno voditi računa da ne bude starije od jedne godine od dana overe u trenutku dostavljanja Banci.
Sva ovlašćenja važe do njihovog opoziva.
Osigurani iznos je iznos osiguranog depozita do 50.000 evra po deponentu u Banci.
Elektronsko bankarstvo
Ukoliko ste zaboravili lozinku za svoj e bank nalog, a posedujete korisničko ime, možete aktivirati svoj nalog tako što ćete izabrati opciju „Zaboravljena lozinka“ i pratiti korake kroz koji Vas vodi aplikacija.
Detaljan sled koraka nalazi se u uputstvu koje možete pronaći na sledećem linku https://bit.ly/2CBDevg ili na Početnoj stranici u sekciji E BANK, odabirom opcije Građani, Uputstvo za Asseco e-bank.
Maksimalan period u kome je moguće izvršiti uvid u transakcije putem e banka, odnosi se na tekuću i celu prethodnu godinu. Ukoliko vam je ipak potreban pregled transakcija za duži vremenski period, u tom slučaju je neophodno otići u matičnu filijalu, kako bi Vam obezbedila potrebne informacije. Radi uštede u vremenu u tom slučaju preporučujemo zakazivanje sastanka u filijali, podnošenjem zahteva putem sledećeg linka: https://bit.ly/2VkJGNQ , gde je sa leve strane ekrana potrebno da odaberete opciju „Započnite kominkaciju sa Vašim savetnikom”. Nakon unosa podataka, kontaktiraćemo Vas radi potvrde termina sastanka.
Prilikom popunjavanja elektronskog virmana na e bank ili m bank aplikaciji nije obavezan unos modela plaćanja, osim za plaćanje ka državnim ustanovama, odnosno računima koji počinju sa 840, gde je potrebno uneti model 97.
Instrukcije za deviznu uplatu nisu dostupne putem e bank aplikacije, ali aktiviranjem m bank aplikacije biće Vam na raspolaganju detalji vezani za devizni račun, gde je u detaljima vidljiv IBAN broj Vašeg računa. Ukoliko nemate aktiviranu m bank aplikaciju, možete je aktivirati prateći sledeći link: https://bit.ly/2YxYOti . Podaci vezani za banku koji su važni za deviznu uplatu možete naći na sledećem linku: https://bit.ly/3dECcvo u delu Osnovni podaci o Banci.
Takođe, instrukciju za deviznu uplatu moguće dobiti i pozivanjem Komercijalnog Kontakt Centra Banke, koji vam je dostupan svakog radnog dana od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h. Broj telefona za pozive iz fiksne mreže je 0700 700 500 a za pozive putem mobilne telefonije i iz inostranstva je 021 4876 888.
Svi plaćeni odnosno realizovani nalozi putem e bank aplikacije, mogu se odštampati. Pored ovoga moguće je štampati i izvode sa e bank-a.
Dolazak u matičnu filijalu radi preuzimanja kredencijala za instalaciju i pokretanje e bank aplikacije potreban je u slučaju da ste ranije izabrali paket račun ali niste potpisali pristupnicu za e bank, u kojoj su navedeni svi potrebni podaci za aktiviranje.
Ukoliko ste pak potpisali pristupnicu, odlazak u filijalu nije neophodan, nego je aktiviranje moguće i putem poziva Komercijalnom Kontakt Centru Banke, koji vam je dostupan svakog radnog dana od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h putem sledećih brojeva telefona: za pozive sa fiksne mreže 0700 700 500 ili putem mobilne telefonije i iz inostranstva putem broja 021 4876 888.
Na e bank aplikaciji je vidljiva informacija o oročenim depozitima u sekciji računi štednje - detalji. Izborom konkretne partije, na raspolaganju su i detalji vezani za raspoloživo stanje na dan pregleda, informacija po promenama na partiji, uslovima vezanim za kamatnu stopu i druge informacije.
Promena ličnih podataka putem e bank aplikacije, na žalost još uvek nije moguća. Za ovakve izmene neophodno je posetiti matičnu filijalu. Radi uštede u vremenu preporučujemo zakazivanje sastanka u filijali podnošenjem zahteva putem sledećeg linka: https://bit.ly/3i7Frij , gde je sa leve strane ekrana potrebno da odaberete opciju „Započnite kominkaciju sa Vašim savetnikom”. Nakon unosa podataka, kontaktiraćemo Vas radi potvrde termina sastanka.
Nalog možete da stornirate samo ukoliko je u statusu „Na čekanju“. U tom slučaju je potrebno je da u najkraćem roku pozovete Komercijalni Kontakt Centar Banke na broj 0700 700 500 ukoliko pozivate sa fiksnog telefona ili na broj telefona 021 4876 888, ukoliko pozivate sa mobilnog telefona ili iz inostranstva. Radno vreme Komercijalnog Kontakt Centra Banke je svaki radni dan od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h. Ukoliko je nalog u statusu „Spreman za slanje u kliring“ ili „Konačno realizovan“, storniranje nije moguće.
Mobilno bankarstvo
Ukoliko posedujete e bank aplikaciju, aktiviranje m bank aplikacije moguće je da preko opcije „Aktivacija mBankinga“. Detaljno uputstvo za aktiviranje m bank naloga, putem e bank opcije možete pronaći na sledećem linku: https://bit.ly/3fYcLGL .
U slučaju da duže vremena niste koristili e bank aplikaciju, čije posedovanje je preduslov za aktiviranje m bank aplikacije bez dolaska u filijalu, pozivamo Vas da nam se obratite na broj 0700 700 500 ukoliko pozivate sa fiksnog telefona ili na broj telefona 021 4876 888, ukoliko pozivate sa mobilnog telefona ili iz inostranstva, kako bismo zajedno aktivirali Vašu uslugu. Radno vreme Komercijalnog Kontakt Centra Banke je svaki radni dan od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h.
M bank nalog se automatski zaključava ukoliko ste uneli pogrešan PIN kod 3 puta.
Ponovno aktiviranje m bank aplikacije je moguće bez dolaska u filijalu, ukoliko posedujete aktivnu e bank aplikaciju. Detaljno uputstvo za aktiviranje m bank naloga, putem e bank opcije možete pronaći na sledećem linku: https://bit.ly/2BEmL9e .
U slučaju da duže vremena niste koristili e bank aplikaciju, čije posedovanje je preduslov za aktiviranje m bank aplikacije bez dolaska u filijalu, pozivamo Vas da nam se obratite na broj 0700 700 500 ukoliko pozivate sa fiksnog telefona ili na broj telefona 021 4876 888, ukoliko pozivate sa mobilnog telefona ili iz inostranstva, kako bismo zajedno aktivirali Vašu uslugu. Radno vreme Komercijalnog Kontakt Centra Banke je svaki radni dan od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h.
Ukoliko želite da izvršite uvid u transakcije putem m banka, to je moguće učiniti za period od 32 dana. Uvid možete učiniti izborom opcije Istorija transakcija, podešavanjem filtera za određeni period koji neće biti veći od 32 dana (npr. 01.04.2019. do 29.04.2019. godine). Dodatno je važno da znate da aplikacija podržava najviše 50 transakcija odabranog filtera, te je potrebno da suzite pretragu unosom više filtera.
U m bank aplikaciji omogućen Vam je pristup deviznom platnom računu, koji u detaljima sadrži IBAN oznaku deviznog računa, koja uz swift kod Banke predstavlja instrukciju za deviznu uplatu. Swift kod možete pronaći putem sledećeg linka: https://bit.ly/3eNTvM9 u delu Osnovni podaci o Banci.
Takođe, instrukciju za deviznu uplatu moguće dobiti i pozivanjem Komercijalnog Kontakt Centra Banke, koji vam je dostupan svakog radnog dana od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h. Broj telefona za pozive iz fiksne mreže je 0700 700 500 a za pozive putem mobilne telefonije i iz inostranstva je 021 4876 888.
Za sada je oročenje deviznih sredstava moguće uraditi samo u poslovnici matične filijale. Kako biste uštedeli vreme preporučujemo zakazivanje sastanka u filijali, podnošenjem zahteva za sastanak putem sledećeg linka: https://bit.ly/3eG1HxK , gde je sa leve strane ekrana potrebno da odaberete opciju „Započnite kominkaciju sa Vašim savetnikom”. Nakon unosa podataka, kontaktiraćemo Vas radi potvrde termina sastanka.
Nakon što ste izvršili uplatu elektronskim putem, novac stiže na račun primaoca, dok se u Vašoj m bank aplikaciji formira elektronski virman. Na osnovu elektronskog virmana moguće je da primalac utvrdi uplatu, ukoliko ima mogućnost uvida u račun. Kada govorimo o primaocima uplata koji su pravna lica, odnosno državni organi, koji u velikoj većini nemaju direktan uvid u račune i uplate, kao dokaz se prihvata štampan virman, sa pečatom i potpisom. Imajući u vidu navedeno, štampa virmana je moguća iz e bank aplikacije, a pečat i potpis možete da dobijete u najbližoj filijali Banke.
Do potrebe nove registracije dolazi samo u određenim slučajevima, kada su u pitanju veće izmene sistema. Banka o ovakvim promenama uvek blagovremeno obevesti klijente slanjem obeveštenja na izabrani kanal komunikacije i objavljivanjem izmene na web sajtu Banke.
Ukoliko se radi o ovakvoj promeni sitema, koja podrazumeva ponovno aktiviranje m bank aplikacije, do njega može doći tako što će se aplikacija za mobilno bankarstvo ažurirati automatski, ukoliko je telefon tako podešen, odnosno ručno, ukoliko je korisnik telefona izabrao ovu opciju na svom uređaju za ažuriranje aplikacija.
U bilo kojoj od ove dve situacije, aktiviranje aplikacije je potrebno sprovesti korišćenjem e bank aplikacije, prateći uputstva putem sledećeg linka: https://bit.ly/31ioSdz .
U slučaju da duže vremena niste koristili e bank aplikaciju, čije posedovanje je preduslov za aktiviranje m bank aplikacije bez dolaska u filijalu, pozivamo Vas da nam se obratite na broj 0700 700 500 ukoliko pozivate sa fiksnog telefona ili na broj telefona 021 4876 888, ukoliko pozivate sa mobilnog telefona ili iz inostranstva, kako bismo zajedno aktivirali Vašu uslugu. Radno vreme Komercijalnog Kontakt Centra Banke je svaki radni dan od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h.
Uvođenjem usluge instant plaćanja, došlo je do značajne izmene m bank aplikacije, kako bi nova usluga mogla da funkcioniše.
Tom izmenom je obuhvaćena dužina PIN koda, koja je u novoj aplikaciji skraćena sa 6 cifara na 4.
Vaša m bank aplikacija u telefonu je ažurirana, te je iz tog razloga neophodno da ispratite korake kako Vas ona vodi, da biste formirali novi PIN kod, koji ćete ubuduće koristiti za logovanje na aplikaciju.
Detaljnije obaveštenje o ovoj izmeni možete naći prateći link: https://bit.ly/31hs3SK .
Konverziju novca u drugu valutu možete uraditi u e bank i m bank aplikaciji.
Ukoliko želite da uradite konverziju u m bank aplikaciji, to možete uraditi izborom opcije „Menjačnica“ u RBA mBank aplikaciji. Detaljno opisan proces ćete naći prateći link https://bit.ly/2BDuiVY u segmentu Plati i podkategoriji Menjačnica .
Ukoliko pak želite da uradite konverziju koristeći e bank aplikaciju, to je omogućeno izborom koristeći opcije „Kupoprodaja deviza“, koja se nalazi u sekciji „Plaćanje“. Detaljan proces je opisan i možete ga pronaći prateći link https://bit.ly/31eAm1Q u segmentu Plaćanja i podkategoriji Kupoprodaja deviza.
Ukoliko ste promenili telefonski aparat potrebno je da ponovo preko google/apple prodavnice preuzmete aplikaciju mobilnog bankarstva. Detaljno uputstvo koje se odnosi na ponovno aktiviranje m bank aplikacije, nalazi se na sledećem linku: https://bit.ly/3dI44it.
Devizno poslovanje
Ukoliko treće lice želi da Vam uplati novac, i pri tom se nalazi u inostranstvu, biće mu neophodna instrukcija za deviznu uplatu.
Troškovi deviznog plaćanja su definisani tarifom, koja se nalazi na web sajtu banke.
Tarifi možete pristupiti putem sledećeg linka: https://bit.ly/385M7c4 odlaskom na dno stranice i izborom opcije u segmentu Potrebna dokumenta i tarife, gde ćete preuzimanjem fajla Pregled tarifa za potrošače moći da utvrdite željene troškove.
U cilju lakšeg snalaženja, saželi smo informacije vezane za troškove nalogodavca u slučaju deviznog plaćanja i oni su sledeći:
Online plaćanja i kartice
Naša Banka ne izrađuje i ne izdaje posebne internet kartice, ali svi klijenti, u okviru svojih paket računa, na raspolaganju imaju Visa debitne platne kartice, uz pomoć kojih mogu da plaćaju usluge putem interneta na siguran način, obezbeđen 3D secure sistemom. Više o 3D secure sistemu možete pronaći putem sledećeg linka: https://bit.ly/2NyIemS .
Iako je sa strane RBA Banke učinjeno sve da plaćanje bude sigurno i obezbeđeno na više načina, naš savet je da prilikom online plaćanja ne čuvate svoje podatke na sajtovima gde je plaćanje izvršeno.
Ukoliko ste izgubili, odnosno ukoliko je Vaša platna kartica već zloupotrebljena, neophodno je da u najkraćem roku blokirate karticu i o tome obavestite Banku kako bi bile sprovedene sve potrebne akcije u cilju zaštite Vaših finansija.
Blokadu kartice možete uraditi na sledeće načine:
Promenu dnevnog i mesečnog limita potrošnje možete sprovesti podnošenjem zahteva u svojoj matičnoj filijali.
U slučaju kada vam je poznat PIN kod, ali ste ga slučajno blokirali, možete ga deblokirati na dva načina: odlaskom u filijalu Banke, gde ćete podneti zahtev za deblokadu ili pozivanjem Komercijalnog Kontakt Centra Banke koji vam je dostupan svakog radnog dana od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h putem sledećih brojeva telefona: za pozive sa fiksne mreže 0700 700 500 ili putem mobilne telefonije i iz inostranstva putem broja 021 4876 888.
Ukoliko ste zaboravili PIN kod i blokirali ga, u ovoj situaciji je neophodno da se obratite matičnoj filijali sa zahtevom za izradu novog PIN koda koji će biti izrađen u okvirnom roku od 10 radnih dana.
Servisne informacije
Informacija o stanju na računima u banci možete proveriti putem telefona, pozivanjem broja 0700 700 500 sa fiksnog telefona, odnosno pozivanjem broja telefona 021 4876 888 sa mobilnog telefona ili iz inostranstva, tako što ćete nakon pozdravne poruke izabrati opciju „1“ na govornom aparatu banke. Nakon izbora ove opcije, biće Vam zatražen unos PIN koda, koji ste dobili u svojoj filijali, prilikom otvaranja paketa računa. Kada ste uneli odgovarajući PIN kod, možete da preslušate stanje na svim svojim računima.
Na raspolaganju imate više načina putem kojih možete proveriti stanje po računu:
Naše filijale najranije počinju sa radom od 08 časova.
Posle 17 časova rade sledeće filijale:
Radno vreme filijala možete pronaći na našem web sajtu, prateći sledeći link: https://bit.ly/2ZbjC8T . Kada izaberete lokaciju filijale, u sklopu informacija o izabranoj filijali, biće vam prikazano i radno vreme.
Naša Banka izrazito brine o svojim klijentima. Da bismo mogli na adekvatan način da brinemo i o Vašim potrebama, da ih razumemo i zajedno nađemo najbolje rešenje za njihovo zadovoljenje, važno nam je da se opredelite za filijalu koja Vam najviše odgovara, kao svoju matičnu. Na taj način ćemo biti u mogućnosti da Vam pružimo maksimalnu uslugu.
Mi poštujemo Vaš izbor i odluke, tako da je moguće promeniti matičnu filijalu. Promena se radi u postojećoj filijali, podnošenjem zahteva i izborom nove matične filijale.
Možete raspolagati sa sredstvima na svom računu u celosti. Isto pravilo se odnosi i na ovlašćeno lice po računu. Naša preporuka je da se za podizanje sredstava u iznosu preko 600.000 RSD kao i za protivvrednost ovog iznosa u drugoj valuti, najavi filijali 2 dana ranije. Najavu možete uraditi putem Komercijalnog kontakt centra pozivajući broj telefona 0700 700 500 iz fiksne mreže, odnosno 021 4876 888 sa mobilnih telefona ili iz iznostranstva. Radno vreme Komercijalnog kontakt centra je radnim danima od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h.
Za sada još uvek nemamo tu mogućnost, ali Vas pozivamo da pratite novosti naše Banke, gde objavljujemo sve inovacije.
Imamo dve vrste osiguranja za gotovinske kredite. U prvu grupu spadaju gotovinski krediti koji imaju osiguranje od nemogućnosti otplate kredita usled nastupanja nesrećnog slučaja (nezgode), gubitka zaposlenja ili bolničkog lečenja od posledica nesrećnog slučaja (nezgode).
U drugu grupu spadaju gotovinski krediti za penzionere, koji imaju životno osiguranje.
Trošak premije za obe gore pomenute grupe kredita snosi Banka.