Za obavljanje elektronskog platnog prometa za pravna lica, RBA banka Vam nudi dva programska rešenja:
Pogodnosti elektronskog bankarstva:
Koristeći elektronsko bankarstvo RBA banke, svojim sredstvima možete upravljati efikasnije i jeftinije, uz brojne pogodnosti i to:
Dodatne usluge e-banka:
Svim klijentima Banke koji se nisu odlučili za korišćenje e-bank rešenja ponuđene su dodatne usluge elektronskog bankarstva:
Halcom e-bank je multibank aplikacija – na istoj aplikaciji i na istoj pametnoj kartici možete pratiti Vaše poslovanje u svim Bankama sa Halcom rešenjem, u kojima ste otvorili račun. U zavisnosti od potreba poslovanja pravnog lica i specifičnosti njegovog informacionog sistema, na raspolaganju su verzije:
Omogućava direktnu razmenu dokumenata između informacionog sistema preduzeća (ERP) i informacionog sistema banke za platni promet u zemlji i inostranstvu bez ručnog rada. Nalozi za plaćanje se pripremaju, verifkuju i odobravaju u okviru informacionog sistema preduzeća (npr. SAP, Navision, BAAN itd) i idu direktno u banku. Svaka promena u banci se prenosi direktno u informacioni sistem preduzeća, što omogućava ažurnost i jednostavnost pregleda sredstava kod klijenata.
Office Banking aplikacija omogućava:
U zavisnosti od potreba poslovanja pravnog lica i specifičnosti njegovog informacionog sistema, na raspolaganju su dve verzije:
Office Banking aplikacija je off-line aplikacija nove generacije, funkcionalno okrenuta Korisniku. Nalozi se kreiraju u off line režimu, a prilikom razmene podataka sa Bankom (sinhronizacija) potrebna je Internet veza (on line). Postoji mogućnost autosinhronizacije (automatsko prevlačenje stanja i prometa od Banke do Korisnika). Prilikom sinhronizacije korisnici preuzimaju podatke o računu u Banci kao i statuse poslatih naloga za plaćanje u realnom vremenu.Kroz Office Banking aplikaciju zajedno sa nalogom za devizno plaćanje prema inostranstvu moguće je poslati i neophodnu dokumentaciju do Banke.