1. Kako da se registrujem na portal za podnošenje online zahteva?
Za registrovanje na portal potrebno je da:
1. Kliknete na dugme Prijava/Registracija
2. Unesete broj mobilnog telefona dostavljenog banci za komunikaciju
3. Unesete 16 cifara sa prednje strane Vaše aktvine debitne ili kreditne kartice RBA banke
2. Kako da se prijavim na portal?
Da biste se prijavili na portal potrebno je da:
1. Kliknete na dugme Prijava/Registracija
2. Unesete korisničko ime i lozinku
3. Da li mogu da podnesem zahtev za proizvod/uslugu putem portala?
Zahtev možete podneti putem portala. Pristup portalu nalazi se u okviru sekcije Digitalni proizvodi i usluge postojećim klijentima RBA banke.
4. Kako da podnesem online zahtev za kredit?
U okviru sekcije Digitalni proizvodi i usluge na sajtu RBA banke, prijavite se na portal i pratite korake za potvrdu zahteva po ponudi.
5. Koji su preduslovi da podnesem zahtev ovim putem?
Preduslov za podnošenje zahteva je da imate otvoren paket računa u RBA banci i da Vaša zarada dospeva minimum 6 meseci u kontinuitetu.
6. Šta mi je potrebno od dokumentacije?
Za Fleš Keš kredit dostupan na platformi prilikom podnošenja zahteva nije vam potrebna dodatna dokumentacija. Za obradu zahteva koriste se podaci koje ste već dostavili banci.
7. Imam novu adresu stanovanja, da li mogu da podnesem zahtev?
Ukoliko je došlo do promene podataka iz ličnih dokumenata potrebno je da ažurirate podatke u ekspozituri banke.
8. Kako da promenim kontakt podatke?
Promenu kontakt podataka (Email adresa, telefon) možete izvršiti na samom portalu prilikom podnošenja zahteva.
9. Da li je dostupno podnošenje zahteva putem mobilnog telefona?
Podnošenje zahteva dostupno i na mobilnim telefonima po pristupu Vašem profilu.
10. Da li mogu da podnesem zahtev nakon radnog vremena filijala?
Podnošenje zahteva je moguće radnim danima u periodu 06:00 - 22:00h.
11. Da li su moji podaci sigurni?
Vaši podaci su potpuno bezbedni. Svi podaci su enkriptovani i dostupni isključivo Vama i Banci u skladu sa GDPR uslovima i bezbednosnim standardima Credit Agricole Grupe i mogu biti upotrebljeni isključivo u skladu sa saglasnostima koje ste dali.
12. Kako se vrši potpisivanje ugovorne i druge dokumentacije sa moje i sa strane banke?
Digitalnim potpisom od strane sertifikovanog lica u Banci vrši se potpisivanje ugovorne dokumentacije. Takođe, na dokumentima se nalazi i vremenski žig za potvrdu vremena kada je dokumentacija potpisana. Sva potpisana dokumenta šalju Vam se na email adresu koju ste dostavili banci za komunikaciju i dostupna su Vam na portalu u okviru Vašeg profila.
13. Kako ja potpisujem ugovor i drugu dokumentaciju?
Ugovornu dokumentaciju potvrđujete i potpisujete OTP kodom, jednokratnom lozinkom koja Vam se šalje na broj telefona koji ste dostavili Banci za kontakt.
14. Kako da znam da mi je odobren kredit po online zahtevu?
Po završenom procesu prijave, ukoliko su ispunjeni uslovi predstavljeni u ponudi, odobrena sredstva po kreditu uplaćuju se na Vaš račun u RBA banci.
15. Da li mogu da odustanem tokom online podnošenja zahteva?
U svakom trenutku i na svakom koraku podnošenja zahteva možete prekinuti proces i odustati od kreditne ponude.
16. Ne prikazuje mi se tekst prilikom pregleda dokumentacije. Šta je potrebno da uradim kako bih pregledao dokumentaciju?
Ukoliko Vam se u toku pregleda dokumenata ne prikazuje tekst, proverite da li je na Vašem desktop računaru ažurirana verzija pretraživača Google Chrome. Ukoliko nije ažurirana, to možete učiniti na sledeći način:
1. Otvorite na Vašem računaru pretraživač Google Chrome.
2. U gornjem desnom uglu kliknite na opciju More .
3. Kliknite na Update Google Chrome. Ako ne možete da pronađete ovo dugme znači da je verzija pretraživača Google Chrome već ažurirana.
4. Kliknite dugme Relaunch
17. Da li mogu da apliciram za veći iznos na ovaj način?
Za iznose veće od dostupnih na portalu možete se obratiti svojoj filijali.